muzyka

piątek, 8 kwietnia 2016

Day 1

Hej motylki :)
Dzisiejszy dzień uważam za udany. Mój bilans wynosi 427 kcal z czego 634 spalone, ponieważ byłam dwie godzinki na basenie i biegałam. Myślałam że będzie trudniej a jednak dałam radę. Nawet nie było tak trudno wogle nie myślałam o jedzeniu. Dziękuje wam bardzo za komentarze. Bardzo mnie one motywują  i dowiaduje się wielu przydatnych rad :) Ostatnio moją ulubienicą jest Maffashion oraz Pola Bogdańska są idealne.

                                                                       Bilans
                                              jogurt 7 zbóż truskawkowy - 83 kcal
                                             2.5 placki ziemniaczane - 208 kcal 
                                             2 herbaty z łyżeczką cukru - 40 kcal 
                                             kromka placka drożdżowego -78 kcal
                                             wafel ryżowy - 38 kcal
                                                                     427/400

basen - 350 kcal
biegania - 150 kcal 
spacer - 134 kcal

waga- 34.5 kg







7 komentarzy:

  1. Super bilans, życzę powodzenia :)
    Jest może do Ciebie jakiś kontakt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, cieszę się ze tyle ćwiczysz :* chudnij

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie chudzinka! Uważaj na siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super, jesteś taka chuda, zazdroszczę Ci *.*
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś chuda :* zapraszamym do siebie http://ill-be-butterfly.blogspot.com :) potrzebuje motywacji

    OdpowiedzUsuń
  6. http://dziennikproana.blogspot.com/2016/08/dzisiaj-by-pierwszy-dzien-z-ana.html zapraszam na mojego bloga potrzebuje motywacji

    OdpowiedzUsuń